Alla inlägg den 17 december 2011

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 17 december 2011 23:37

Hej jag heter Mathilda Erlandsson och är 8år gammal. Mitt intresse är djur,data,musik,dans,skämt och vänner. Jag brukar vara med vänner på fritiden. Jag spelar handboll och fotboll. Jag brukar sova över med folk och brukar leka med kompisar det är typ det bästa jag vet. Jag brukar göra skämt med folk och såna grejer. Jaag är blondin och lite brun under håret,jag har gröna ögon och mycket känslor. Min bäzza heter Elin och det är hon jag gör bloggen med. God att alla sötizzar /kram Mathilda Erlandsson ^^

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 17 december 2011 22:38

Hej! Jag heter Elin Henriksson och är 9år...  Mina intressen är att vara med kompisar, Rida, Messa, dator och blogga. Jag älskar Hundvalpar, KattUngar och massa mer Djur  



 Men kommer massa inlägg imorgon med både bild och text med både Mathilda Erlandsson och Elin Henriksson.....


God natt alla sötisar     


   L O V E   // Elin Henriksson <33













Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 17 december 2011 21:55

Hej vi är 2 tjejer som heter Elin och Mathilda Vi Är 8 Och 9 år. Våra Intressen är dator,pyssel Och messa det är typ det bästa vi vet. Vi älskar hallby handboll och brukar alltid kolla på matcher. Vi är typ bästa vänner och kommer alltid att vara det! :) / kram Mathilda :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards