Alla inlägg under december 2011

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 31 december 2011 14:55

Vad tycker ni man ska ha för smink i skolan? Typ mascara nått mer? Jag vet inget mer iallafall. Tycker ni nått mer smink i skolan kommentera då. Ni kanske tycker läppglans ( tex ) ja. Kommentera eller fförsök att nåMig eller Elin på moviestarplanet jag heter sissina01 och Elin heter 0214heel. Kolla in oss då. Hejdå alla smileysar hahajag menar bloggare hejdå /Mathilda :)

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 19 december 2011 19:00

Hej jag ska prata om msp (Moviestarplanet) . Jag börjar med vad jag heter och det står på rubriken och det står Sissina01 det heter jag jae och jag har en kille som heter EMMET <3 fast han kommer inte vara min kille länge till. Desutom är jag vip och dte är ju kul tycker jag    fast det tycker ni nog också är roligt hehe  . Ja det var väll allt dåe . Hejdå för mig Kram / Mathilda 

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 14:45

Idag Kl 14:46 sa jag en rolig sak tilll Elin så hon började skratta  och jag samjag äger skiten ur mig själv. Ha H A Ha Ha ha kram mathilda <333

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 14:43

TjabbaTjenaHallå

Vad görs nu? Eller det vet jag ju redan!!

Men nu måste jag dra! Blir nog inte ett till inlägg av mig idag!! Men Mathilda lägger nog upp lite mer inlägg idag!


H E J D Å ! !


K R A M / / E L I N


V A D    G Ö R S ? ?    

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 14:29

Jag ska skriva om tankar. Mina och Elins ta  nkar är speciella för vi tänker bara på varandra och på våran familj och vänner. Just nu har vi våran tanke på bloggen  för vi bloggar typ hela tiden nu. Vi tänker alltid på varandra om någon slagit sig. Vi  tänker på om någon mobbar någon då går vi alltid dit och säger mobba inte någon det ät dumt.  Vi ställer alltid upp för varandra som igår  jag gav Elin 2 kronor fast hon tvingade mig. Kram /MATHILDA

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 14:07

Hello!! Now is Christmas here! And evere kids for present!  

Där fick ni höra lite engelska!! Men det temat jag skrev på engelska det temat kommer jag att berätta lite om nu!! Fine!! (GOOD)   Jul det är när tomten fejk kommer till barnen !! Och ibland delar dom ut julklappar som det heter ! Men det är bara dom som är snälla som tomten kommer !! Så tänk på det alla barnen och vuxna.... !!!  

Julen är mysig,Kul,Rolig och Härlig..... Ett tips ge en julklapp till en kille eller kompis som betyder extra mycket för dig!!  Våga gärna pröva!! Vet inte om det funkar men kanske!!  Vi får se !!! Kommentera gärna om ni har gjort det och det funkade!! Gilla om det inte funkade!! Men nu måste jag gr ett nytt inlägg!! 

Ses på det andra inlägget!!


Kram // E L I N


M E R R Y      C H R I S T M A S ! ! ! 

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 12:57

Hejj alla bloggare jag Mathilda har en sak om vänner. Okej om du förlorat en vän kolla hit. För jag vet jätte mycket saker om vänner. Okej kommentera om du har förlorat en vän då hjälper jag dig verkligen. Det är viktigt att vara vänner. Om man förlorar en vän  säg gärna till mig jag vet allt om det. Nästan allt då för jag har förlorat ganska många vänner för vi blir oftast ovänner jag och min kompis.  Jag  har en jätte snäll bäzza som sovit över hos mig inatt och det är Elin. Hon och jag startade bloggen igår och vi har kommit jätte långt. Ibland kan man bli mobbad som jag har blivit av min vän det är farligt att bli mobbad så. Hejdå. Kram / Mathilda Ps. mobba ingen om du blir mobbad gör inget tillbaka.   

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 12:40

Tjabba Tjena Hallå......  Nu är det Elin här som ska berätta om vad KÄRLEK egentligen är.....  Kärlek det är lilksom när man är kär i någon<33  Och liksom är ihop och umgås och är typ med varandra varje dag! Man ger julklappar och presenter typ varje dag man sover över varje dag..   Det är kärlek för mig....

Skapa flashcards