Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Godnatt bloggare<3

Av Mathida,Elin Erlandsson,Henriksson - 18 december 2011 01:03

Godnatt alla ska bli skönt. Att sova kommer ha det så roligt imorn. Kommer göra mycket grejer. Jag och Elin kommer blogga skit mycke så se upp alla bloggare. Vi ska göra en skit massa inlägg och så många bilder kommer läggas till. Idag har vi börjat med denna blogg för vi älskar data så vi är data nördar liksom. Godnatt kram från/Mathilda,Elin kramisar från oss!..!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tjena, idag har jag varit på upptek med min kusse. Det var kul (tyckte jag). Vi var inne på moviestarplanet. Och förresten har ni kollat in hans gubbe. Det fick ni veta i förra inlägget tror jag eller förr förra inlägget vet inte hehe. Kommentera och...

Hej, idah har jag varit med min kusse och spelat pingis,data och lite annat. Jag har varit inne på moviestarplanet lite och sånt som spela.se det är roligt (NOT). Haha den var bra.... Eller? Kanske inte då men idag har jag haft det lite tråkigt men i...

Tjabba, ska säga godnatt till alla nu så Godnatt hejdå -.-'

Hejsan, bloggar med Mobben nu medans jag kollar på smurfarna med min kusse. Idah har han och jag varit inne på moviestarplanet jag visade han det och då så har han redan gift sig med min gubbe för han frågade mejj...

  Hej jag ska snacka lite om typ speciella band som jag tycker om som typ LMFAO dom tycker jag om skit mycket . Jag brukar lyssna på Party rock anthem och sexy and i know it. Jag tycker också om Black eyed peas.  Deras låt Boom Boom Pow och I Gotta...

Ovido - Quiz & Flashcards