Alla inlägg den 5 januari 2012

Tjena, idag har jag varit på upptek med min kusse. Det var kul (tyckte jag). Vi var inne på moviestarplanet. Och förresten har ni kollat in hans gubbe. Det fick ni veta i förra inlägget tror jag eller förr förra inlägget vet inte hehe. Kommentera och säg godnatt. Hejdå <•_•> Godnatt

Hej, idah har jag varit med min kusse och spelat pingis,data och lite annat. Jag har varit inne på moviestarplanet lite och sånt som spela.se det är roligt (NOT). Haha den var bra.... Eller? Kanske inte då men idag har jag haft det lite tråkigt men imorn kommer jag ha det skiiit grymt och kul ska spela handboll. Ska bli så kul (För mig) Fattaru? Eller? Najj såklart inte  . Ska berätta en saga nu. Tomat: Tjenare miss Gurka´. Hurmåru? Sa Herr Tomat.... Bra Durå? Herr Tomat. Ja... Min fru blev påkörd och så blev hon ketchup. Då ska du me bli det hahahhehe....  Herr tomat. Nej misss Gurka Nejj... det var det hehe lite knäpp. Men det skiiter jag väll i hejdå snyggisar<3     ? Shyssh

Tjabba, ska säga godnatt till alla nu så Godnatt hejdå -.-'

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards