Alla inlägg den 4 januari 2012

Hejsan, bloggar med Mobben nu medans jag kollar på smurfarna med min kusse. Idah har han och jag varit inne på moviestarplanet jag visade han det och då så har han redan gift sig med min gubbe för han frågade mejj<3 Jag är i level sju och han level ett men jag hade ingen kille så jag sa ja till det han heter AlecCool sök på han. Han är skiit söööt<3. Tycker jag och han iallafall. Han och jag ska skypa det vet ni nog vad det är. Jahh em vad ska man skriva nuh dåh? Ja jag kan skriva..... Jag har en bäzza som heter platina och kallar henne platis. Min kusse han har ingen bäzza men han får säkert snart. Japp det vah deh Bye sötnosar + bloggare<3 :) gör nog jätte många inlägg imorn om hur jag och min kusse har haft det. Bye<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards